תהליך מכירת הדירה – לא מה שחשבתם
מחירי הדירות ההולכים ומטפסים מידי שנה, מעידים
על ביקוש רב לנדל"ן, הן על ידי זוגות צעירים והן על ידי משקיעים, כאשר
לעיתים, הביקוש גובר על ההיצע. מציאות זו גורמת ללא מעט אנשים להרגיש שאננים בכל
הקשור לתהליך מכירת הדירה שלהם, כשהם בטוחים שיצליחו למכור את הדירה שלהם בקלות,
במהירות ובמחיר המבוקש.
למעשה, פרסום דירה למכירה ללא הכנה מוקדמת
ואסטרטגיה מתאימה, עלול להוביל לכך שהדירה תעמוד למכירה זמן רב, באופן שיביא בסופו
של דבר למכירה בפחות ממחיר השוק של הדירה. כיצד אם כן עלינו להתכונן לתהליך מכירת
הדירה?
מה זה הום סטייג'ינג?
אם אתם מחפשים טיפים למכירת בית, הום סטייג'ינג הוא ללא ספק אחד מהם. המונח הום סטייג'ינג, משלב בין עולם הנדל"ן לעולם העיצוב, מתוך הבנה כי עיצוב מושך את העין, יסייע להעלות את ערך הבית שלנו ולהביא למכירה מוצלחת של הבית שלנו.
המומחיות של אנשי המקצוע העוסקים בהום סטייג'ינג היא הכנת הבית למכירה וזאת באמצעות הבלטת היתרונות הקיימים בנכס, יחד עם היכולת לזהות את הנקודות הבעייתיות בנכס ולנטרל אותן מבחינה עיצובית. כך, מטרת העל של מעצב ההום סטייג'ינג היא למצוא את המכנה המשותף הרחב ביותר אצל הקונים הפוטנציאליים ולהתאים את עיצוב הבית בהתאם.
הום סטייג'ינג – כיצד זה עובד?
באמצעות הום סטייג'ינג כבר אין צורך לחפש אחר טיפים למכירת בית, שכן מדובר בתהליך המסייע בהעלאת ערך הנכס באופן משמעותי. עיצוב הום סטייג'ינג מתמקד בעיקר בצבעים מרעננים, אביזרי טקסטיל ייחודיים ומעניינים, חידוש ריהוט ישן וחלוקה נכונה בין האביזרים והרהיטים השונים בבית.
כיצד הכנת הבית למכירה תוכל לסייע לנו במכירת הבית?
לא מעט אנשים מחפשים אחר טיפים למכירת הבית
ופונים לאפיקים שונים ומגוונים, חלקם יעילים יותר וחלקם קצת פחות. למעשה, אחד
האלמנטים החשובים שיסייעו לנו למכור בהצלחה את הבית שלנו, הוא הכנת הבית למכירה
ובעיקר בכל הקשור לנראות של הבית מבפנים. בסופו של דבר, מראה חיצוני יפה ומרשים,
הוא אחד השיקולים המרכזיים בהחלטת הקונה לרכוש את הבית ולכן, חשוב להכין את הבית
בהתאם. כיצד עושים זאת בדיוק?
טיפים למכירת דירה
תהליך מכירת הדירה מחייב כאמור הכנה מקדימה והנה לפניכם כמה טיפים למכירת דירה:
בדיקה מקדימה
כאשר מתקבלת ההחלטה על מכירת הדירה, חשוב לערוך בדיקה מקדימה ולבדוק את מחירי הדירות המבוקשים באזור שלכם, לרבות מחירי הדירות שכבר נמכרו בעבר הלא רחוק. כך, תוכלו להבין את סדר הגודל של הביקוש – היצע ומה המחיר הריאלי שתוכלו לבקש.
פרסום אפקטיבי
בעידן הדיגיטלי של ימינו, ניתן לפרסם את הדירה למכירה במגוון פלטפורמות דיגיטלית, דוגמת רשתות חברתיות ואתרי יד שנייה למיניהם, כאשר אחד האלמנטים החשובים בפרסום הדירה למכירה הוא העברת מלוא המידע הרלוונטי לקונה הפוטנציאלי (גודל הדירה, כיווני אוויר, נגישות למוקדי תחבורה וכדומה), כמו גם תמונות ברורות ואיכותיות.
עזרה מקצועית
במידה ואין לכם את הזמן הדרוש להראות את הדירה ולענות לטלפונים של קונים פוטנציאליים, הרי שמומלץ יהיה להיעזר באיש מקצוע מתאים, שייתן לכם טיפים למכירת דירה ויוכל לעזור לכם להציג את הדירה כראוי, תוך פנייה לקהל לקוחות פוטנציאליים, המכירים אותו היכרות מוקדמת.